Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Sunday, July 31

Retrospect: "An Easier Affair"

Přítelkyně: "Víš co? Když jsem tě poznala, myslela jsem si napřed jestli nejsi gay?"

Já: "Cože?"

"No jo," pokrčila rameny.

"No a co je na mně gay?" nakrabatil jsem čelo.

"O to nejde. Tebe nikdy nenapadlo, že..."

"Že co?" snažil jsem se tvářit, jako že mě to nevyvedlo z míry.

"Já se třeba necítím být přitahována ženami, ale možná, že o tom jenom nevím."

"Myslíš jako, jestli nejsi skrytá lesba?"

"Přesně."

"A já skrytý teplouš?"

"Nikdy nevíš, co bude," nasadila zvláštní tajemný výraz.

(Ticho.)

"Nemyslíš, že bychom se měli držet spíš osvědčených témat?" řekl jsem nakonec.

"Co máš na mysli?" pohodila hlavou.

"Tvoji mušli?"

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.