Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Tuesday, August 23

Gay Dialogues: My Weekend

Friday, August 19

Vyrážíme. U benzínky jsme si koupili sendviče, které Steve uložil do přihrádky u místa spolujezdce. Pravděpodobně působením klimatizace se obal sendvičů děsuplně nafoukl. Ve snaze neponičit Steveovu ideu naobědvat se cestou někde v přírodě jsme sendviče snědli a můžu říct, že na hotel jsme dojeli jen tak tak, protože oba dva jsme dostali parádní běhavku. S partnerského hlediska už tedy máme první společnou sračku za sebou.


Saturday, August 20

Podle pověsti je Krakonoš bájný duch hor, který v různých podobách chrání celé Krkonoše před chamtivými hledači pokladů, pytláky a jinými nenechavci. Každého, kdo vkročí do hor s nekalými úmysly, může Krakonoš potrestat tím, že jej promění v kámen, zvíře, či rostlinu.

"Myslíš, že má Krakonoš něco proti gayům?" zeptal jsem se Stevea.

"Určitě ne. Ledaže bychom měli zlé úmysly."

"Bojíš se, že bys skameněl?"

"Spíš by se z nás staly dvě bukvice. Dáme si pusu na Sněžce?"

"Rovnou se tam pomilujeme," opáčil jsem.

"Bezva. Nasereme pár Poláků."


Sunday, August 21

Já: "Vždycky jsem měl v těch kalhotách takhle velkej zadek?"

Steve McQueen: "Jasně."

"Určitě? Tak proč si mě je sakra nechal koupit?"

"Protože ti sluší."

"Ale vždyť jsi právě teď řekl, že v nich mám velkej zadek."

"Myšleno v dobrým. Je pěknej, ten tvůj zadek."

"Řekl bys mi to tak, i kdybys mě neznal?"

"Myslel bych si: Páni, ten kluk má ale hezkej zadek."

"Hmm."

"Kruciš, a co ti mám říct?!? Že bych ti ho hned vošukal? Toho se stejně asi hned tak nedočkám, že?"

Idiotské narážky na to, že Steve mě klasifikoval jako skrytou pasivku.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.