Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Friday, September 2

Pět věcí, které mám, ale nechtěl jsem je:

Žertovný fialový prezervativ s hlavou slona. Na víc se mě neptejte.

Skype účet.

Svítivě zelený deštník. Určitá paralela s první položkou v seznamu. Dostal jsem ho, jako pozornost, k nějakému nákupu. Jako pozornosti rozdávají v obchodech zpravidla ty věci, které nikdo nechce a nikdo by si je nikdy nekoupil.

Cédéčko Natalii Oreiro. Pamatujete ještě na Divokého anděla? Dárek od tety z Argentiny - klidně si to mohla odpustit. Ještě jsem v sobě nenašel potřebnou odvahu a vnitřní odhodlání, abych si tu desku poslechnul.

Kartu Klubu přátel kávy.

Pět věcí, které nemám, ale chtěl bych je:

Pevnou vůli. (Viz. předchozí...)

Tetování. Nic velkého. Jen něco drobného, nápaditého a sexy. Ovšem stále váhám.
Ad 1) Jakožto muž se bojím bolesti, ad 2) Nemůžu vědět, jak moje tetování na mně bude vypadat, řekněme, třeba v sedmdesáti. Taky nevím, kdo by stál o ten pohled.

Mít více času po ránu. Nejde jen o čas potřebný k vytvoření perfektního stylingu. Jde taky o to, mít čas v klidu se nasnídat, vychutnat si kávu a případně zhlédnout on - line epizodu nějakého animovaného seriálu 'pro dospělé'.

Paměť na důležité věci. Mám paměť jako slon, ale pamatuji si jen ty věci nedůležité.

Mini Cooper.

Pět věcí, které nemám a nechci je:

Šestý smysl. Znám spoustu lidí, co se ohánějí tím, že mají nějaký šestý smysl. Většinou se jedná o schopnost rozpoznat homosexuály na míle daleko, či předpovědět nějakou tragickou událost. Nestojím ani o schopnost komunikace s mrtvými lidmi.

Perfektní vztahy se svými ex.

Člena rodiny, který je zároveň i můj 'nejlepší přítel'.

Bicykl.

Rybičky.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.