Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Monday, October 24

Když jsem jel dnes ráno podzemkou, zaujala mě báseň, kterou někdo (snad sám sutor?) vylepil na místě určeném pro inzerci. Nebylo to v rámci "Poezie pro cestující", takže se jedná nejspíš o ilegální prezentaci, ale mě se ty verše dost líbily, a tak bez ohledu na to, zda tím porušuji případná autorská práva, přepsal jsem si je do mobilu:


Karel Lerák

V komoře na půdě


Válíme se v komoře,
kolečkama nahoře.

Je tu kachna, bubeník,
v rohu leží i parník.

Pod náma je auto z kovu,
leží kousek vedle krovu.

Je tu malá truhlička
a v ní malá flétnička.

Leží tu i další věci.
Kde? To víte přeci.



Může se vám to zdát trapné nebo infantilní, může vám to připadat geniální, protože tahle hranice je někdy velice úzká.
Každopádně, mě se při četbě vybavilo spoustu věcí.
Co vám?

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.