Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Wednesday, October 26

Zotavuji se z oslavy tátových narozenin, kde jsem se držel zuby nehty, abych neudělal ostudu; kde jsem potkal přehršle lidí, kteří mě naposledy viděli v dobách, kdy jsem ještě nosil plenky; a kde namol opilý Japonec cvičil Taekwondo. (Japonci prý nemají ve svém organismu dostatek potřebných enzymů sloužících k odbourávání alkoholu v krvi.)
Nakonec jsem byl zanechán napospas svému vlastnímu osudu v nechvalně proslulé čtvrti ve společnosti prostitutek a bezdomovců. Domů jsem dorazil doslova pár hodin před tím, než jsem měl vstávat.
Termín příští pařby s rodiči: V nedohlednu!
K obědu jsem měl dnes snad ty nejbřejčkovitější lasagne, jaké kdy spatřily světlo světa a ani nevím, jaké jsem si na sebe oblékl spodní prádlo.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.