Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Saturday, November 26

Jsem romantik, takže gay kluby na mém soukromém žebříčku oblíbenosti nikdy neobsazovaly přední příčky. Jistě, náhodný sex je skvělý a zvlášť s někým, kdo vypadá jako náhodná známost, ale nikdy jsem do podniků pro muže na muže nechodil za účelem lovu. Tvrzení, že návštěva buzinců patří k teplé kultuře mi nikdy neštymovalo. Klasičtější mi už přijde nosit trička s výstřihem až na pupek a být šíleným fandou Lady Gaga. Pokud jsem někdy do gay podniku zavítal, bylo to s některým z mých partnerů.

Steve mě společně se svými přáteli vyvedl do FenoMenu. Zlatý hřeb našeho víkendu, dodávám ironicky. Celý večer jsem seděl o vodce. Měl jsem už docela upito, když se ohlásilo volání přírody a já se musel odebrat na chlapečky - nenechte se zmást, v gay barech mají i dámské toalety. Pravděpodobně jenom proto, aby vyhovovali všeobecným normám. Jedna kamarádka mi vyprávěla, že když šla v buzinci na záchod, měli na dámách už úplně žlutý papír od toho, jak byl starý.

Osobně nesnesu, když se na mě u pisoárů někdo mačká. Za prvé je mi to nepříjemné, za druhé se nemůžu vymočit. Chtě nechtě, vždy si vybavím Účastníky zájezdu. Dnes byl na pořadu dne obrovský plešatý bagoun oblečený stylem macho, což znamená, že nosí všechny svršky i spodky nejméně o dvě čísla menší. Během zaujímání kulturistických póz vykonal potřebu, spláchnul, a potom si vodou z mušle omyl přirození. Já jsem si zapnul poklopec a vyrazil do kabinky, kde jsem se začal smát jako blázen.

Ve FenoMenu mají na záchodcích příšerné modré světlo, ale když jsem vystrčil hlavu ze dveří kabinky, chlap už byl pryč. Vrátil jsem se k našemu stolu a řekl to Steveovi. Pohlédli jsme směrem k baru, kde plešatec právě lapal do sítí nesměle vyhlížejícího mladíčka v růžové košili.

"Dobrá zpráva pro toho kluka," řekl Steve, "alespoň si ho umyl."

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.