Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Thursday, November 24

Začínají Vánoce snad každý rok o něco dříve?
Barevná světélka blikající ve výlohách obchodů už minimálně od října, obří stromy zdobící každé větší náměstí, kýčovité betlémy, vánoční trhy, Pamela Anderson oblečená jako sexy pomocnice Santa Clause.
Moje máma je zachvácena nákupní horečkou v její nejtežší fázi. Už v tom jedou všichni. Bez ohledu na to, že nejzkomercializovanější svátky roku vypuknou až za měsíc, mám Vánoc plné zuby už teď.
Moje tolerance k nim je kdesi pod bodem mrazu.


Na Vánocích nemám rád:

- předvánoční nákupy

- předvánoční úklid

- fakt, že cukroví můžu jíst AŽ na Štědrý den

- tu věčně marnou snahu mít všechno tip - ťop

- naškrobenost u štědrovečerní tabule

- mládež, která si do Vánočních plýskanic obuje na nohy Converse

- stupidní televizní pohádky

- vánoční textovky typu 'Posílám všem, které mám v seznamu...'


Ale oproti tomu na Vánocích miluji:

- nákupy v povánočních výprodejích

- domácí vaječný koňak

- pocit, že dárky ode mně udělali někomu radost

- tu určitou dávku nostalgie

- když mi šťastné a veselé popřeje někdo, koho mám rád

- tu věčně marnou snahu uzřít zlaté prasátko

- pocit, že lidi jsou si tak nějak bližší


A víte co? Myslím, že letošní Vánoce by mohly být vlastně docela fajn. I když budu muset navštěvovat stařičké tety a podezřívám mámu, že mně a otci koupila stejné roláky.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.