Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Friday, December 9

Retrospect: Friday Evening

"Světe div se - žádný sex na prvním rande!"

Klasická víkendová story formou dialogu

(Intimita)

A: "Takže...?" položí B ruku do klína.

B: "Už mi začínalo být podezřelé, že by snad nic..."

A: "To víš že to chci. Moc to chci..." zachroptí.

B: Přitulí se k A. "Můžu k tobě?"

A: "Pojď."

(A a B se chvíli mazlí na gauči.)

A: "Mám nějak studený ruce."

B: "Tak si je ohřej."

(A začne osahávat B pod šaty.)

A: "Mmm... eeerrr..."

B: "FFmmm..."

B: "Co si dát sprchu?"

A: "No, mám dost malou koupelnu," začne se vymlouvat.

B: (jen zdvihne obočí)

A: "Heleď se," hlesne najednou. "Myslím že bude lepší, když teď odejdeš."

B: "Cože?"

A: "Jo, promiň. Asi tě teď vyhodím."

B: "Něco bylo špatně?"

A: "Ne, to ne," začne se nervózně ohánět rukama kolem sebe. "Je to můj problém. Je to ve mně."

B: "Takže ty..."

A: "Ne, to ne... já taky to... ale... Jsem asi trochu citově labilní, vždycky se ve mně něco hne a pak..."

B: "Já jen..."

A: "Nehci to takhle."

B: "Takže je něco špatně."

A: "Asi na to jdeme moc rychle, víš? Přijde mi to trochu ujetý."

B: "Ale vždyť jsme snad oba..."

A: "Nezlob se."

B: "Chápu. Asi to nemá cenu," odmlčí se, "už hrotit."

(Ticho.)

A: "Možná bychom se mohli vidět příští týden. Zajít třeba na oběd."

B: "Jak budeš chtít. Můžeme."

A potom vyprovodí B. B pak přemýšlí o svém chování a hned jak dorazí domů, napíše A textovku, i když ví, že je to ta největší kravina, jakou může udělat.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.