Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Sunday, October 28

Jsem člověk otevřený. Málo co je pro mě tabu. Dělal jsem věci, které by vás ani nenapadly. Možná, že by vám leccos z toho připadalo divné.

Třeba jako tohle.

Ne, chci, abyste to věděli. Protože ani já sám nemůžu uvěřit, že mě k tomu Steve donutil. Donutil mě to dělat. A já to dělal. Pro lásku přece.

Začalo to při tom docela nevinně jednoho odpoledne, když jsme spolu byli nakupovat v supermarketu. Ano, přímo v supermarketu v oddělení ovoce a zeleniny mi mezi regály navrhnul, že bychom mohli koupit tu krásnou velkou oranžovou dýni a já abych ji potom zkusil vydlabat a vyřezat ji nejaký hrůzu nahánějící ksicht.

Doma jsem se u toho patřičně vyvztekal, ale přiznávám, že mě to docela bavilo a výsledek taky není zcela k zahození, vezmu-li v potaz, že se jednalo o moji první takto zpracovanou dýni.

Stojí u nás na balkóně a šklebí se do obýváku, jak by ji tam někdo zasadil přímo z děje filmu Halloween.

Tak už konečně na vlastní dýni chápu skutečný význam slova glo-ba-li-za-ce.