Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Tuesday, June 7

Please allow me to introduce myself...

Dovolte mi, abych se představil. Jmenuji se Paul a jsem teplej. A abychom nezačínali v duchu sezení anonymních alkoholiků, dodám ještě fakt, že žiju v Praze.

Trpíte - li homofobií, či snad oplýváte předsudky vůči čemukoliv, nenamáhejte se číst dál, protože to, co přijde na následujících řádcích se vám nebude líbit. Avšak rád bych předešel nedorozumění - moje psaní není určeno pouze mužské části menšinové populace. Je určeno každému, kdo má otevřenou mysl, srdce na pravém místě a čisté boty.

Začít blogovat jsem se rozhodl hned ze dvou důvodů: Za prvé to pro mě představuje svobodu vyjadřování, svobodu slova, kterou v naší demokratické společnosti člověk občas postrádá.  Důvod číslo dva je ten, že už delší dobu si pohrávám s myšlenkou vést si deník.


So, here we go...

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.