Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Tuesday, June 28

Šéf TOP 09: Gayové a lesbičky by neměli adoptovat děti

Pod výše uvedeným odkazem naleznete článek, jehož téma bylo před nedávnem hojně probíráno (propíráno) v médiích. Mně jinak názorově sympatický Karel Schwarzenberg nesouhlasí s návrhem, podle něhož by gayové a lesbičky mohli adoptovali děti. Začátkem tohoto měsíce získal registrovaný pár poprvé v historii České republiky dítě do pěstounské péče (číst můžete zde).
Nutno podotknout, že ani pro mě, jakožto pro homosexuála, není odpověď na tuto otázku stále jednoznačná. Na druhou stranu heterosexuální rodiče nejsou vždy zárukou toho, že se dokáží postarat o svoje dítě. A pokud je homosexuální pár schopen obstát v úloze rodičů, není poněkud úzkoprsé tohle zatracovat jenom proto, že se jedná o něco neobvyklého?
 Jsem možná předpojatý, já vím. Otázka rodičovství je pro mě zatím tabu. Jedná se o něco, co je od reality vzdáleno několi milionů světelných let. Nicméně nikdy neříkej nikdy. Je tedy dost pravděpodobné, že svoje stanovisko v budoucnu přehodnotím.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.