Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Friday, June 10

So many e - mail accounts

Pojďme si to shrnout. Jsem lehce neurotický muž ze střední třídy spadající do věkové kategorie mezi dvaceti až třiceti lety. Mám svou práci, mám své přátele a e - mailových účtů pravděpodobně více než je zdrávo.

Zaprvé je tady můj osobní e - mail, který používám pro běžnou komunikaci, jak říkajíc, v reálnem světě.
Pak tady máme e - mail "obchodní", ale vzhledem k tomu, že obchodní záležitosti neřeším dnes a denně, spadá sem i nákup po internetu.
Následuje schránka, kterou nazývám "pracovní". "Pracovní" schránku užívám v případě, že z jakéhokoliv důvodu nechci vyzradit svoje iniciály a tudíž nemohu užít schránku osobní. Další v pořadí je můj Gmail, o který jsem ve skutečnosti vůbec nestál, nicméně jedná se o nezbytnou vstupenku  do blogerských sfér.
A nakonec schránku elektronické pošty, která byla od svého prvopočátku odsouzena k zániku, neb jsem o ní neměl ani potuchy. Nadruhou stranu, v tomto případě se nemůže očekávat, že uroním slzu za její zaniklou existenci.

Vivat moderní technologii...

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.