Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Wednesday, July 6

Dnes ráno po probuzení jsem našel textovou zprávu od Chlapce: "Ahoj, tak konečně píšu, pro signál musím na skálu. Jsem v trvalým zápřahu, stavím vše, co se namane. Pořád pršelo, ale zase lepší než ty tropy, co přijdou. Mám pořád hlad, ale je to tu super. Už máme skoro vše hotové, tak nás bude čekat klid až do soboty. Co Ty, jak žiješ? Napiš! Zase někdy vylezu na skálu. xx"

Když to musíte vědět, můj přítel pomáhá na zelené louce ještě s dalšími dobrodruhy vybudovat skautský tábor. V sobotu se začnou sjíždět malí skauti, něco jako prázdninová šatna na děti. Chlapec mluvil ještě něco o tom, že volné chvíle si budou zkracovat hraním fotbalu. Každý máme svou představu o způsobu trávení letní dovolené, nicméně, není to první teplý kluk co znám, který se věnuje něčemu podobnému.

Jednou z ženských vlastností gayů jsou tyhle pečovatelsko samaritánské schopnosti. Mnoho z nich dokonce touží po dětech. Jistě, pokud se někdo dobrovolně rozhodne pořídit si děti, je to jeho problém. Domnívám se jen, že je možno opatřit si i jiného, stejně nákladného a nesmyslného koníčka.
Bez mučení přiznám, že s dětmi to neumím. Nejsem zatím bytostně tolik navýši, abych dokázal proniknout do jejich světa. Je ale jedna věc, kterou na dětech obdivuju, a tou je jejich upřímnost. Dětská upřímnost a otevřenost, se kterou dokáží mluvit a vystihnout věci s takovou přirozeností a logikou, že vás uzemní. Pokud by tak mluvil dospělý, byl by veřejností považován za osobu projevující známky duševní lability nebo za nacistu. Děti mají patent na kecy!

Jestliže snad někdy v budoucnu budu mít vlastní ratolesti, tak jim koupím všechno, co budou chtít a od rána do včera je budu jenom líbat a říkat jim, jak moc je miluju. Budu jim stále opakovat, že nemusí v životě nikým být a nikam to dotáhnout, jenom když budou šťastné. A kdyby mě začaly štvát, tak bych je vždycky na chvíli zavřel někam utišit. Třeba do trouby.

Chtěl bych si pořídit potomka přírozenou cestou, třeba prostřednictvím nějakého dárcovského programu nebo tak, jak to bylo ve filmu Příští správná věc, kdy byl Rupert Everett znásilněn sangrií zpitou Madonnou. Někdo musí dál převzít moje geny. Někdo musí mít moje obočí.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.