Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Tuesday, July 5

Anální sex. Navzdory tomu, že výpady do zadní propusti se pořádaly už dávno, panovalo kolem něj vždy až přehnané tabu. Dělalo se to vždycky. Dělali to vaši spořádaní sousedé, anál provozovali děti, aby dostali drogy a váš dominantní šéf vždy považoval jako nejlepší únik ze světa byznysu, když si jeho prsatá sekretářka nasadila připínací dildo a píglovala mu záda.

Možná vás zklamu, ale je statisticky dokázáno, že homosexuálové se análnímu styku nevěnují o nic více než heterosexuálové. Platí jedno nepsané pravidlo - buď se zadaří, nebo ne. Ano, můžete hádat, souvisí to s vyprazdňováním. Pokud jste v nejlepším a dojde k nehodě, je to považováno za vedlejší účinek.
U této disciplíny je též důležitá příprava, nic není radno uspěchat, zvlášť pokud jste na statusu začátečníka. Mazat, mazat a mazat. Dobrou službu vám prokáží aromatizované lubrikační gely, například ten s vůní tea tree. Bezpečnost nadevše - nedoporučuje se používat extra tenké kondomy.

Osobně jsem, co se týče análního sexu, versatilní. Problém mi nedělá ani jak aktivní, tak pasivní role. Při seznamování se mě na to kluci někdy ptají, jindy zase ne.

Z anatomického hlediska je pro muže anální sex mnohem příjemnější než pro ženu. Jedním z hlavních faktorů je mužský bod G, čili prostata. Nejlepšího způsobu její stimulace dosáhnete jedině přes anální vchod. Tato žláza zvící velikosti vlašského ořechu sídlící pod močovým měchýřem, nejenže podporuje obnovu erekce, ale dokáže mnohonásobně zesílit mužský orgasmus. Oproti tomu přespříliš intenzivní dráždění prostaty v delším čase může vést až k jejímu dočasnému znecitlivění.

Análním hrátkám je třeba přijít na chuť. Já mám rád i pouhé tření análního vchodu či dráždění prsty. Velmi vysoký práh rozkoše však pro mě představuje rimming, takzvané dráždění análu ústy. V tomto případě je samozřejmě nezbytné dodržení všech hygienických zásad. Lízání rekta je vhodné provádět po důkladném vymytí oné oblasti horkou mýdlovou vodou. Jakkoliv dobře umytý zadek si ponechá svůj jemný specificý pach, který nesmí být nepříjemný. Navíc střevní bakterie mohou způsobit zánět v krku.
Nechat se olizovat úplně všude je neskutečně příjemné snad pro každého. Mně nevadí rimming ani pasivně poskytovat, zvlášť, pokud je to prováděno vzájemně a současně.

V neposlední řadě je tady otázka roztahování. Chce to trénik; já sám jsem trénoval velmi náruživě a se zápalem. Dále je třeba uvolnit se od zbytečného napětí v anáním svalstvu. Možné je všechno: dvojitá penetrace, anální fisting, možné je zasunout si do kakáové dírky dvoulitrovou petlahev od Coca Coly. To poslední už je bizarr. Nevím jaká je pravděpodobnost, že by se Calvin Klein vytasil s novou kolekcí něčeho na způsob jednorázových plenkových kalhotek pro homosexuály ve výslužbě. Možná by se na ně hodil nápis: "Za mlada jsem to přijímal řití, k stáru neudržím stolici." Napadlo mě, že bych se mohl pokusit vytvořit prototyp a poslat mu ho.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.