Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Monday, July 11

Retrospect: "My Best Friend's Girl?"

Čas plynul tak rychle, až se zdálo, jakoby se zastavil. Každý večer jsme byli u mně nebo u My best friend na pokoji, tulili jsme se spolu v jedné posteli a vymýšleli jsme si bedtime stories. Bedtime stories byly velice perverzní pohádky na dobrou noc, které jsme si s My best friend navzájem vyprávěli. Vystupovali v nich reálné postavy, vesměs naši spolužáci a kantoři ze školy, které jsme vždy zasadili do nějaké bizarní situace s erotickým vyústěním, samozřejmě. Například: naše přísná profesorka češtiny a třídní šprt si to rozdávají přímo na katedře, přičemž ne náhodou mají po ruce ukazovátko. Stará uklízečka a zástupce ředitele spolu skotačí na záchodcích, seladonský profesor dějepisu a kantýnská si užívají v duchu filmu 9 a 1/2 týdne. Často v našich fantaziích vystupoval jistý klučičí pár, který si nepřeje být jmenován. (Samozřejmě, že se jednalo o mě a My best friend, což zde uvádím záměrně pro méně chápavé čtenáře.) Ve vyprávění, kterým jsme se vždy dráždili až do stavu vzrušení, jsme se střídali  s periodickou přesností. Potom jsme si udělali dobře a spolu jsme i usnuli.

Zlom nastal o prvním víkendu, konkrétně už v pátek dopoledne, kdy se My best friend sprchoval. Vyšel jsem ze svého pokoje a zavolal jsem na něj, ale přes hluk tekoucí vody mě neslyšel. Otevřel jsem tedy dveře do sprchového koutu a odhrnul závěs. Ten parchant se netvářil ani trochu překvapeně. Jenom kroutil zadkem, zubil se na mě a předváděl se mi v rozličných pózách. Je v něm kus ženský, napadlo mě tehdy. Měl pěkný zadek. Při tom pohledu jsem začal okamžitě tvrdnout v rozkroku.

"Mám jít za tebou?" otázal jsem se.

"Co myslíš?" začal se pomalu otáček čelem ke mně. Kousl jsem se do rtu a začal si hbitě sundávat tílko, o kterém My best friend říkal, že je to sexy tílko. Když v tom: "Co tady blbnete?" ozvalo se ode dveří. Ohlédl jsem se. Ve futrech stál ten drobný černovlasý kluk s asijskými rysy, co ale vůbec asiat nebyl, a ze všeho nejraději nosil červené tričko s nápisem "Vermont 1984".

"Sprchujeme se," řekl jsem. My best friend zatáhl sprchový závěs.

"Spolu?" zajímal se s povytaženým obočím ten neasijský kluk.

"Do toho je ti hovno. O co jde?"

"Jdete večer tancovat?"

"Tancovat?" zopakoval jsem.

"Jo," řekl rudý Vermont. "Tancovačka dnes večer v jídelně."

Jasně," ozval se ze sprchy My best friend. Buď vypnul vodu anebo najednou slyšel, když chtěl.

"Tak fajn," zazubil se Vermont. "Nenechte se rušit, mládenci!" a odkvačil dál, jako správný posel.

Šel jsem do svého pokoje. Za cvhíli přišel My best friend v těch svých stupidních šedých boxerkách s obrázkem králíka Bugse a navrhnul, že bychom si mohli vyndat ptáky a položit si je na stůl. Takže když teď nad tím přemýšlím, ten zlom nastal až o něco později.

Na tancovačku v jídelně jsem dorazil. Jen tlupa děcek, co tancovali ve spodním prádle, ke všemu na stupidní muziku. Byla tam ta holka, kterou jsem znal už ze školy. Řekla mi, že mám překrásný oči a mě napadlo, že je docela milá, a tak jsem jí pak chvíli ohmatával prsa. My best friend se až podezřele dobře bavil s partou mladých amíku. Ten kluk co vypadal jako indián překvapivě nebyl hlavní problém. Problém představovaly jeho sestry, zvlášť ta výjimečně hnusná štětka Amanda, která se točila kolem My bestr friend a řekla o něm, že je verrry sweet, což znamená hrozně sladkej. Pochopte to tak, že já jsem byl ten hezkej. My best friend byl ten, co ze sebe dělal idiota a neustále se pitvořil. Pokud to zabíralo, zabíralo to na holky, jako je Amanda.

Ještě tu noc mi řekl Blonďák, že se jdou všichni koupat do lomu, a abych šel s nimi. Sice jsem si říkal, že by nebylo špatné, vidět Blonďáka nahého, ale nakonec jsem nešel. Asi za hodinu jsem pak slyšel, jak se vrací My best friend. Vykoukl jsem ze dveří svého pokoje. "Jaký to bylo?" zeptal jsem se.

"Studený," nasadil grimasu, kterou považoval za odpovídající.

"Aha," pousmál jsem se.

"Ale sestry V_ (Amanda a ta druhá) byly úžasný."

"Mhmm."

"Měl jsi jít taky."

"Snad příště."

Stále svíral v ruce kliku od svých dveří. "Jasně. Tak dobrou noc, kámo."

"Dobrou, kámo."

Ležel jsem pak v posteli a slyšel jsem ho, jak se ještě před spaním sprchuje. Nechtělo se mi jít za ním. Tedy vlastně chtělo. Ale nešel jsem.

Ten víkend byl My best friend pořád někde v tahu. Amanda ho donutila, aby si s ní šel zaběhat. Když se vrátil, měl šíleně rudé rty. Zatrnulo mi. Byla to buď rtěnka anebo mu tu hubu úplně oklovala. Ani jedna z těch představ mi neudělala dobře. Byl jsem u něj v pokoji, když se mě zeptal: "Proč si mě tak prohlížíš?"

"Ale nic," hlesl jsem.  "Neskočíme se někam najíst?"

"Možná, ještě nevím." Natáhl se pro jahodové Labello, co měl ležet na stole. Zbarvilo mu rty do ruda.

"To sis koupil?"

"Jo, proč?"

"Víš že to barví?"

Šel se podívat do zrcadla nad umyvadlem. "Sááákryš!" zaklel. "Vypadám jako buznička." Otočil se znovu ke mně a poslal mi vzdušný polibek.

"Co je to s tebou?" řekl jsem.

"Co?"

Nevěděl jsem, co je to se mnou. "Ale nic."

"Nechceš jít večer se mnou?"

"Kam?"

"Na čtvrtý patro," řekl, "přijde pár lidí."

"Amíci?"

"No a?"

"Já a banda amíků," přemýšlel jsem, co řeknu a nakonec jsem řekl: "to nejde dohromady."

"Budou tam přece sestry V_," připoměl mi, kdybych o tom snad náhodou pochyboval.

"Přirozeně."

"Co se děje?"

"Vůbec nic."

"Tak přijdeš?"

"Možná, ještě nevím," zatvářil jsem se nenuceně.

"Já potom," odmlčel se, "přijdu za tebou."

To neznělo špatně, jen bych uvítal větší nadšení, ale co není může být.

Vymyslel jsem dokonalý plán. Na čtvrté patro nepůjdu, tudíž, My best friend přijde za mnou a ještě ten večer bude zase se mnou, rozumí se v mojí posteli. Osprchoval jsem se a pak už jsem si jen četl ve svém pokoji a čekal na My best friend. Čekal jsem tak vytrvale, až jsem u toho usnul. Probudil mě až svíravý pocit kolem žaludku. To bylo čtvrt na dvě. Něco mi říkalo, že varianta, kdy My best friend klepal a já jsem ho neslyšel, protože jsem spal, prostě neexistuje. Vyšoural jsem se z postele a pootevřel dveře. Světlo v koupelně svítilo tak, jak jsem ho večer nechal. Došel jsem až ke dveřím jeho pokoje. Skulinkou mezi dveřmi a futrem jsem viděl, že je zamčeno.
Zhasnul jsem světlo v koupelně. Zhasněte lampióny, lampióny, já chci jenom tmu. On nepřišel, on nepřišel...

Sakra! Co se to se mnou děje?! Je to přeci můj kamarád. Ať je teď kdekoliv, přej mu to. Anebo jsi měl jít s ním a taky se pobavit. Jenom kamarád. Já na něj přeci nežárlím. Nebo jo? Ne! To bych musel bejt teplej. Je to jenom hra. Abych na něj žárlil, musel bych bejt teplej. A já přece nejsem teplej!


To be continued...

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.