Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Monday, September 5

V noci se mi zdál sen. Byl jsem v hotelovém pokoji, ale když teď nad tím přemýšlím, byla to spíš nějaká ubytovna pro turisty, kde jsem na velké posteli střídavě obcoval s dalšími třemi muži a dvěma ženami. Líbilo se mi to. líbilo se mi to, i když jsem viděl, jak do dveří pokoje vchází Steve. Vypadal přesně jako na našem prvním rande. Totéž oblečení, tentýž účes. Usmál jsem se na něj a pokynul jsem mu, ať jde k nám. Steve se posadil na postel, já jsem k němu na pelesti zezadu přiklekl a objal ho kolem ramen. "Dotýkat se smíš ale jenom mě," pošeptal jsem mu do ucha. Potom začal někde zvonit telefon...

... A já se drnčením budíku probudil. Měl jsem svíravý pocit kolem žaludku a ztvrdlého ptáka.
Tak, Sigmunde Freude, analyzuj to.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.