Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Friday, October 21

Dnes na krátkém obědě s kamarádkami G a B. Vpodstatě samé věty typu: "Nejsem moc tlustá? Sluší mi tenhle střih sukně? Co říkáš na moji novou barvu vlasů?" Buzerant a jeho kamarádky. Do očí bijící tak moc, že si toho muselo všimnout celé KFC, kde jsme společně seděli a pojídali kuřecí stripsy a vařenou kukuřici.

Zhruba za hodinu jsem se potřeboval odporoučet, protože jsem měl schůzku se Stevem.

"A proč už musíš jít?" chtěla vědět G.

"Něco ještě mám?"

"O co jde?" vyzvýdala B.

"Mám prostě ještě jednu schůzku."

"To jako rande?" nedala se snadno odbýt.

"Co jinýho," odpověděla za mě G.

"Když to musíte vědět, tak ano, mám skutečně rande."

"A známe ?"

"Určitě ne," odvětil jsem.

"A kdo to je?" slídila dál G.

"Řekl jsem, že neznáte."

"To ale není pádný argument."

"Fajn, ale až příště. To by bylo na delší lokte..." sice jsem se neviděl, ale určitě jsem se v ten moment tvářil tajemně.

"Tak pozdravuj," nechala se slyšet B.

Že by se skutečně konalo velké překvapení v důsledku odhalení pravdy o mé orientaci?

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.