Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Thursday, October 13

Miluji hudbu. Skoro pořád chodím se sluchátky na uších. Není za tím žádná póze, jen potřebuju mít kolem sebe neustále kravál. Kluk, se kterým jsem kdysi randil mi řekl, že to dělám nejspíš jenom proto, protože se bojím konfrontace se svými vlastními myšlenkami. Jenže já se nebojím být konfrontován a sám se sebou už vůbec ne. Jenom mám rád muziku.

Často se mi stává, že mě jeden song, který si poslechnu třeba jen náhodně, pronásleduje už po celý zbytek dne. Dokola mi zní v hlavě a musím si ho pak ještě několikrát přehrát. Vydrží mi to tak dokud neusnu a druhý den ráno neposluchám něco jiného.

Song dnešního dne:


PJ Harvey: Send His Love To Me


Užijte si to!

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.