Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Monday, October 15

Hey Kids!

Jsem zpátky. Jsem tu zas a budu dál psát svůj blog a činit tak vaše životy bohatšími - to byl vtip.

Tak.

Nastala docela dlouhá pauza. A důvod? Důvod je nejspíš jasný jenom mě. Ne, nestalo se nic dramatického. V mém zivotě se samozřejmě odehrály z části větší i menší boje každodne, ale to známe všichni a skutečně se nejednalo o nic převratného. Potřeboval jsem prostě jen na čas vysadit. Zkrátka proběhlo menší období útlumu na mém blogerském poli působnosti. Jistě, dospěl jsem během něj i do stadia, kdy jsem sám sobě říkal-"Tak zítra skutečně už začnu zase psát", nicméně výsledek byl pouze ten, že jsem se tuto činnost rozhodl odložit o další den a pak ještě o další a ještě o jeden... No nic.

Pak tu byla fáze, během níž jsem přemýšlel nad tím, že snad začnu psát docela jiný blog. To jsem ale nakonec vyhodnotil jako zbytečné. Později se zrodila myšlenka založit si videoblog, ovšem to celé byl jen nápad pramenící ze shlédnutí jisté teenagerovské komedie s Emmou Stone, která se tímto prodrala na přední příčky soukromého žebříčku mých nejoblíbenějších hereček. Ale to bylo v tomto ohledu asi tak všechno.

Nakonec včera, když jsem seděl v autobuse, kde mimochodem vždycky srším těmi nejlepšími nápady, řekl jsem si znovu, že začnu zase psát a tentokrát jsem věděl, že už je to doopravdy.

Takže...

...tady jsem!


xxx


Paul