Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Saturday, October 20

Chcete vědět, co je nového? Respektive přemýšlím, co by vás mohlo skutečně zajímat...


  • Stěžejní informace - já a Steve McQueen stále tvoříme pár i navzdory pravidelným sobotním obědům u mojí matky. 
  • Steva miluju a taky mě pěkně sere.
  • Zcela jsem propadl kosmologii. Doporučuji cyklus "Vesmír, jak jej neznáme" na History Channel.
  • Kamarádka, kterou jsem delší dobu neviděl mi řekla, že teď vypadám velice mužně. Sladké, říkám já. Oproti tomu moje drahá polovička se nechala slyšet, že prý jsem vykroucená teta. Drobná narážka na to, jak se večer nakrucuju před zrcadlem, když si dávám pleťovou masku.
  • Objevil jsem blahodárné účinky bahna z Mrtvého moře (viz. předešlé...)
  • Vzhledem k nadcházející zimní sezóně zvažuji koupi kostkovaného kabátu. Rozhodně nejsem typ, který by si potrpěl na čistě funkční prádlo. 
  • Asi po sto letech jsem znovu seděl na kole. Bolí mě zadek a navzdory gelovému sedátku mám modřiny na velice choulostivých místech.