Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Friday, November 2

Mám rád sex se Stevem. Jistě, v partnerském vztahu je to klíčová věc. Mám rád jeho tělo. Zboužňuju se ho dotýkat. Je mi neskutečně dotekově příjemný. Pokud jsme v tělesnému kontaktu, okamžitě pod jeho působením roztávám.

Jistě, četnost našich sexuálních hrátek v porovnání s počátky naší známosti klesla, ale jak plyne čas, oceňuji tuhle skutečnost, kdy se ze sexu nestala rutinní záležitost, kterou je třeba odbýt pravidelně v sobotu večer během reklam při sledování neutěšeného průjmu reality show na tuzemských kanálech.

Poslední dobou jsem se našel v čistě aktivní roli a neskutečně mě to baví. Cítím se být pohlcen těmi okamžiky, kdy prozkoumávám všechny záhyby na jeho těle. Na tom při tom tolik známém těle. Rád si Steva uložím na břicho, roztáhnu jeho drobné půlky a přisaju se mezi ně ústy. Olizuju ho pak úplně všude. Nejen jeho řiť, ale střídavě si beru do úst jeho úd a lížu mu koule.

Steve nejlépe dosáhne vyvrcholení, pokud si sednu obkročmo nad jeho hrudník a on mě v téhle poloze může pojmout ústy. Propnu se pak pod přívalem slasti a naplním jeho ústa svoji šťávou, při čemž cítím dopad horkých kapek na moje záda.

Svalím se pak vedle něj, obejmu ho, společně oddychujeme a sledujeme noční oblohu střešním oknem naší ložnice.