Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Thursday, November 1

Seznam EX

O některých jsem se již zmínil, o některých teprve psát budu. Pro váš všeobecný přehled uvádím seznam mužů, kteří se nějak významněji zapsali do mého života.


  • My Best Fried - tenhle příběh už znáte
  • Dareba - moje virtuální láska, ale přesto v jistém ohledu můj osudový muž. Když jsme se seznámili na jisté nejmenované sociální síti, považoval jsem se za heterosexuála, řekněme jen se zdravým přístupem ke svojí sexualitě, později za bi-curious (opravdu strašné slovo), potom za bisexuála, a když mi došlo, že ho miluju, pak konečně se přihlásilo moje pravé já. Škoda jen, že on tenhle svůj přerod nedokázal ustát.
  • N - první kluk, se kterým jsem se vyspal jakožto oficiální gay
  • EX 1 - poseroutka
  • EX 2 - těžko říct, jestli moji životní láskou je Steve, nebo to byl právě EX 2, který si ode mne možná právě proto vysloužil přezdívku "Zasranej parchant". Naši známost ukončil z jednoho a prostého důvodu - přestal mě milovat. Trestuhodné.
  • EX 3 - po naší třetí schůzce jsme skončili jako kamarádi
  • EX 4 - vývoj naší společné známosti byl až tristně similární s průběhem mého předešlého vztahu s EX 2 alias ZP
  • EX 5 - můžete jej znát pod pseudonymem Chlapec. Já vím, já vím, ještě jsem vůči vám povinován dovyprávěním tohoto příběhu.
  • Steve McQueen - story, která se stále píše...

Pokud byste se mě zeptali na přesný počet mužů a kluků, se kterými jsem byl na rande, odpovědět bych vám nedokázal, protože tohle číslo sám nevím. U mně to vždycky bylo o hledání, nejspíš proto, že mám v povaze o všem se přesvědčit na vlastní kůži, než to zcela zavrhnu a můžu si říct - udělal jsi pěknou pitomost. 

Ani počet chlapů, se kterými jsem se nakonec vyspal není podstatný. Řekněme, že nikdy jsem si nedělal zářezy do pelestě svojí postele.