Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Tuesday, October 30

Paulovo A - Z pražského buzeranta

A - E

A je pro afrodiziakum

Začněme těmi zdánlivě nevinnými, jako je celerový salát, čokoláda, pizza Quattro formagi, a skončeme u těch bizarních - zvířecí rohy, sušené býči penisy či španělské mušky.
Paradoxní je, že i když lékařská věda nikdy neprokázala příznivý vliv určitých druhů potravin na mužskou potenci, nebo coby spouštěč narůstajícího libida, tak chlapi - chlapi! - utrácejí s tímto záměrem za jídlo majlant. 
Sami řekněte, co může být sexy na vysávání ústřic?

A je i pro anální sex

Je statisticky dokázáno, že homosexuální páry se této praktické nevěnují o nic více, než heterosexuální dvojice. Co se mě týče, mám ho rád. Sám sebe označuji za versatila, nic méně častěji se hrátkám se zadní propustí oddávám v aktivní roli.  Nejeden můj partner však zatoužil vzít si mě, jako zpěváčka na kůru. Abych sám otevřel svoje zadní vrátka, musím být dobře naladěn, a to nejlépe po předem prodělané důkladné přípravě sestávající z láskání mého análního vchodu ústy. 

A je taky pro Auto - moto

Tenhle pořad jsem nikdy nesledoval, vždycky mě spíš zajímal týdeník Móda, extravagance & manýry.

B je pro boty

Poslední dobou na nich prudce ujíždím. Nalijme si čistého cosmopolitanu, který teplouš by nechtěl získat něco ve stylu Sarah Jessicy Parker.

C je pro celulitidu

Je strašákem nás všech. Ano, i muži mají své dny.

C je též pro cukroví

Miluju sladkosti, miluju je jíst, potom se za to nesnáším.

C je taky pro cumlání bradavek

Touhle praktikou by mě do bodu varu nepřivedl ani Jake Gyllenhaal. Nesnáším ji. V nejlepším případě propuknu jen v hysterický smích.

D jako Dirty Banana

Můj druhý nejoblíbenější míchaný nápoj, hned po Long Island Ice Tea.

E je pro estrogen

Každý muž ho v sobě má. Mluvíme samozřejmě o stopovém množství. To ale nic nemění na faktu, že každý gay má v sobě ženskou, která si vždycky najde skulinku, aby se prodrala na povrch.