Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Monday, December 24

Veselé Vánoce!

A je to tady. Vánoce, Vánoce přicházejí... Díky jarnímu počasí mi to nejspíš ještě pořádně nedochází, i když Vám píši ze svého nového iPhonu 5, což byl předčasný dárek ode mne sobě (ano, teď už jsem se natvrdo stal ortodoxnín jablíčkářem, a jak známo, od tud už není návratu - tedy loučím se s Tebou BlackBerry a sbohem i Tobě operační systéme android...), ruce mám rozpraskané od saponátů, jak vehementně jsem se pustil do vánočního úklidu. Celé odpoledne si lámu hlavu nad tím, jak se co nejvhodněji obléct ke štědrovečerní večeři u matky, letos poprvé za doprovodu Steva McQueena, aniž bych si musel vyslechnout, že příliš utrácím za svou garderóbu, což je nestřídmost.

Uf...

Tak kluku, do toho! Vždyť je to jen jednou doroka.

Veselé buzi - buzi Vánoce vám všem!


xxx

Paul

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.