Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Wednesday, June 15

Buďto trpím stihomamem anebo je pravda, že většina lidí vidí v gayovi prostě toho chlápka, co kouří ptáky jiným chlapům. U opačného pohlaví to občas dokonce vyvolá náhlou vlnu empatie, což je možná jeden z důvodů, proč tolik rádoby nezávislých a moderních žen má teplého kamaráda.

Se svými partnery jsem vždycky prováděl "orální sex bez". To znamená bez kondomu.
Ačkoliv si potrpím na bezpečný sex, tuhle otázku jsem nikdy neřešil. Abych byl upřímný, kdyby se bývali zeptali, odpověděl bych kladně.
Vždycky jsem to dělal bez kondomu a ani po mě při této disciplíně nikdo kondom nevyžadoval. Navíc rty občas špatně reagují na latex a spermicid, což se projevuje nepříjemným opuchnutím a brněním rtů.
Riziko tu sice je, ostatně jako u všech pohlavních aktů, ale nikoliv tak vysoké jako u většiny jiných. Nedělal bych to například, kdybych měl opary.

Sperma většinou polykám. Není to nic hrozného a pokud už to máte jednou v puse, vyplivnutím si nepomůžete. Kdesi jsem pochytil, že prý to chutná jako ústřice.
Nevím. Ústřice jsem nikdy nejedl. Za to svoje vlastní sperma jsem ochutnal už mnohokrát. Řekněme že jako způsob nácviku.
Chuť závisí na stravě a co se týče celkové kvality, prý pomůže, když pijete hodně mléka. Můj bývalý přítel EX4 po mě chtěl, abych jedl hodně ananasu, protože mu pak budu líp chutnat. Nesnáším ananas.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.