Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Sunday, June 26

Měl jsem hlavu mezi Chlapcovými stehny a hladil mu nohy. Díval jsem se na jeho úd, přímo před mým obličejem, který teď povadle visel a ze všeho nejvíce připomínal uschlou švestku.

Já: "Copak?"

Chlapec: "Nic. Pomůžeš mi?"

Já: "Samozřejmě."

Vzal jsem si jeho ptáka do ruky. V mojí dlani se propnul. Udělal jsem střídavě několik dlouhých a krátkých tahů.

Chlapec: "Nevadilo by ti..."

Začal jsem ho zpracovávat ústy. Tiše sténal a jeho ruka mi skoro až drtila rameno. Rychle jsem pohyboval hlavou nahoru a dolů, tam a zpátky. Kouřil jsem mu ho tak dlouho, až mě začal bolet zátylek. On pak moje ústa horce naplnil semenem.

"Díky," zašeptal.

Kéž by bylo všechno takhle jednoduché.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.