Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Saturday, June 25

Nikdy jsem netrpěl takzvaným syndromem pánských sprch. Co se týče velikosti mého údu, pohybuji se lehce za hranicí evropského průměru. Jsem s ní spokojen a nikdy jsem se nesetkal s nepříznivou kritikou. Někteří moji partneři byli vyvinutí více, jiní méně. Věřím, že nikdy jsme se ani nepřiblížili hranici mindráku.
I v případě celkového vzrůstu postavy, jsem rád, když je můj partner vyšší. Vyvolává to pocit bezpečí, že se máte o koho opřít, i když ne vždycky je to pravda. Randil jsem ale i s kluky, kteří byli nižší než já.
Ovšem abych neodbíhal od tématu; neexistuje penis, který by byl příliš velký, stejně tak jako neexistuje otvor, který by byl příliš úzký.
Všechno se dá vytrénovat.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.