Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Saturday, June 11

Víte jaký je rozdíl mezi gayem a heterákem? Gayové jsou hotoví dřív. Respektive gayovi stačí čtyřiapadesát přetažení předkožky přes penis, aby došel vyvrcholení, heterák jich potřebuje čtyřiašedesát. Alespoň tak jsem se to dočetl na jednom nejmenovaném serveru. Trochu málo, ne?

Co se týče mé osoby, nikdy jsem nepociťoval nijak zvlášť slastné pocity při stimulaci bradavek. Jedna z disciplín na kterou si nepotrpím. Kdokoliv se pokoušel dobývat tuto stezku mého těla, nepochodil.
Ani nevím proč, svěřil jsem se s tím jedné opilé ženské.

"To já to mám ráda," nechala se slyšet.

Pohlédl jsem do jejího výstřihu. Pracovní název: Vemenice. Pokud by si vzala pušapku, téměř jistě by ji hrozila smrt udušením.

"Možná, že ti je nikdo nelízal správně. Teda nestimuloval," uchichtla se.

Za to stimulovali jiné věci. Teda lízali. "Chlapi na tohle prostě asi moc nejsou."

"Hmm," hlesla. "Kam bys mě pozval na rande?"

"Jseš si tak jistá, že bych s tebou šel?"

Degradace. Jinak se to ani říct nedá ve chvílích, kdy je s vámi notně nákládáno jako s heterosexuálem.

Od té příslušnice něžného pohlaví jsem se dočkal už jen hlasitého škytnutí.
Ignorantka.

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.