Under 18? I'm not for you. Go here instead.

Sunday, July 24

What's happend...

Friday, July 22


Večírek u Stevea proběhl přesně tak, jak jsem předpokládal. Steve pochopitelně svým kamarádům předem neřekl, že na jeho chystané párty bude někdo s ním. Oznámil mi to jakoby mimochodem, když jsem mu pomáhal loupat cibuli na salát. "To snad nemyslíš vážně," řekl jsem.

"Klid, bude to v pohodě," ujišťoval mě.

Z cibule mě začaly štípat oči. "Ne, bude to hrozný."

Ujistil mě, že alespoň napíše textovou zprávu nejvíce obávané kamarádce, která si vystavěla vlastní byznys na lidech trpících arachnofobií a dnes úspěšně prosperuje ve Španělsku. Nebo něco na ten způsob. Podezřívám ho ale z toho, že textovku neodeslal a o přítomnosti svého nového kluka v jeho bytě a na jeho párty všem pověděl možná tak po cestě od domovních dveří do bytu; jestli vůbec. Tak mi to Steve McQueen řekl, že mě přátelům představí, jako svého kluka. Pak mi nalil sklenku bílého vína se slovy, že prý to očividně potřebuju. Pravděpodobně už měl dost mého pocházení po jeho garsonce a toho, jak mu dokola přerovnávám jeho věci. Když se ozval bzučák ohlašující první hosty, řekl: "Běž na terasu a kuř. To bude vypadat nejlíp."
Provedl jsem, co mi bylo nakázáno.

Vzápětí jsem slyšel z bytu smích a tlachání, a když mi zůstal z cigarety už jen oharek, přivedl Steve na terasu arachnoložku oblečenou v metalovém stylu a tlusťocha v děravých ponožkách, což byl Steveův kolega z práce, a jak mi později řekl Steve, nikdo neví, jestli je tlusťoch na holky nebo na kluky. Ať už je to jakkoliv, vrhal na mě celý večer vilné pohledy a možná právě proto mi byl z celé Steveovy kumpanie nejsympatičtější. Antré bylo celkově trochu rozpačité, poté co jsme si v prvotní sestavě vyměnili pár zdvořilostních frází, dorazili další hosté - brýlatá holka a její přítel v pruhované mikině, který toho za celý večer namluvil snad ještě méně než já. Chvíli po nich přišla ještě Steveova vysoká kamarádka s tmavými vlasy a tím byla večírková sestava kompletní.

Jak jsem později vyrozuměl, jednalo se o takzvanou "light" párty. Pravděpodobně na "hard" párty by nebyla taková nuda. Hojně bylo užíváno slovo škandál, a to i tehdy, kdy to bylo zcela irelevantní. Následovaly obligátní historky z dob studií typu: "Kus-Kus, Paštika a Kremrole šli do Ryby a páchlo to tam močí. Na záchodě byla ta namakaná lesba, a tak se dostala Píča do naší party."
Nezbývalo mi nic jiného než jen sedět a přívětivě se usmívat. Kolem půl desáté se ke mně Steve naklonil a řekl mi: "Pojď, jdeme se projít." Pak vzal z kuchyně keramický džbán a šli jsme pro pivo.

"Tak co jim říkáš?" zeptal nesměle, když jsme byli venku před domem.

"To ještě nevím."

"Nic, viď? Nudíš se hodně?"

"O to nejde," řekl jsem.

"Snažím se nahodit nějaký téma, aby ses chytil, ale jak vidíš," odmlčel se na chvíli," je to těžký."

"Předpokádal jsem, že to tak bude. Nemyslím, že kdybych přivedl já tebe do společnosti mých přátel, bylo by to jinak."

Pousmál se. "Jsem rád, že jsi tady."

Po zbytek večera seděl Steve vedle mě a bral mě za koleno nebo mě držel za ruku. O jeho bývalém partnerovi nepadla ani zmínka. Před půlnocí se všichni hosté zvedli. Rozloučili jsme se celkem přátelsky, tlusťoch mi dokonce podal ruku a řekl mi, že pokud se budu se Stevem dál kamarádit, určitě se zas' uvidíme. Potom jsme já a Steve osaměli.

Políbil mě na rty. "Chceš tedy nějak doprovodit...?"

"Mám s sebou kartáček," řekl jsem tiše.

"Skvěle," usmál se.

Pomohl jsem mu naskládat špinavé nádobí do myčky. Steve potom zhasnul světlo, zapálil svíčky a společně jsme se podívali na Příběhy obyčejného šílenství. Když skončil film, vystřídali jsme se v koupelně a šli jsme spát. Steve mi řekl, ať si vezmu jeho postel a sám si ustlal na gauči. Gauč i postel jsou ve Steveově obýváku, který je zároveň kuchyní, ložnicí i pracovnou, poskládány do tvaru velkého písmene L.

"Když mi bude v noci zima, vlezu si k tobě," řekl, sotva jsme ulehli.

Slyšel jsem se jak protáhle říkám: "Dobrá."

"Anebo já si k tobě vlezu hned." A už byl pod mojí přikrývkou.

Chvíli jsme se k sobě tulili, líbal mě do vlasů, na tváře i na rty. Vzrušoval mě a já jsem cítil zase jeho erekci, ale řekl jsem si, že pokud má dnes večer k něčemu dojít, nechám to na něm. Začal mě líbat náruživěji, sahal mi pod tričko, které mi půjčil na spaní. Já jsem mu jeho polibky a dotyky oplácel a stálo mě hodně přemáhání, abych se držel zkrátka, jak jsem chtěl.

Steve najednou přestal. Položil se vedle mě a položil mi následující otázku: "S kolika klukama jsi už vlastně spal?"

"Co?" zatvářil jsem se jako idiot, abych získal čas. Na tuhle otázku totiž neexistuje odpověď, která by vám zaručila, že z toho vyjdete se ctí.

"Slyšels' dobře" nedal se Steve McQueen.

"Proč se mě na to ptáš?"

"Ty mi to nechceš říct?"

"Nevím proč," opáčil jsem. Téma bývalých známostí a dodržování prevence pohlavních chorob už jsme probírali. "Nemyslím si, že jsem běhna, a to číslo snad není nijak šokující."

"Šokující..."

"Pokud není trojciferné." Steve McQueen se zasmál.

"Víš, že máš docela bizarní smích?" To je pravda. Má.

"Tak to mi ještě nikdo neřekl," zasmál se znovu. "A navíc odbíháš od tématu."

"Ty si nedáš pokoj. Spal jsem ve směs jen s těmi, se kterými jsem chodil."

"To já taky," řekl a pak se na chvíli odmlčel. "Každý máme nějakou minulost."

"Člověk bez minulosti, to je jako..." nedokázal jsem v tu chvíli vymyslet žádné vhodné přirovnání.

"Neřešme minulost, ani budoucnost, řešme jen přítomnost, tenhle okamžik..."

Mlčel jsem.

"Co je?" zlehka do mně po chvíli žďuchl.

"Ale nic."

"Já bych řekl, že se ti něco honí hlavou."

"Možná."

"Tak o co jde?"

Ještě chvíli jsem zůstal zticha a pak jsem řekl: "Cos' myslel tím - neřešme budoucnost?"

"Ty jsi brouček," řekl a políbil mě.

"Tím jsem myslel, abychom řešili jenom to pěkné, takže právě tenhle okamžik, kdy jsme spolu a pro sebe. Co bylo je pryč, co bude nido neví." Nejspíš jsem nevypadal, že mě jeho odpověď uspokojila, tak ještě pokračoval: "Kdybych to s tebou nemyslel aspoň trochu vážně, představoval bych tě po čtrnácti dnech svým nejlepším kamarádům.?"

"Co já vím."

"Vypadal bych jako kurva," odvětil. "A to je asi to poslední, o co bych stal. Snad jsi pochopil, že ani moji kamarádi takoví nejsou."

"Jistě," hlesl jsem.

"Zažil jsem toho hodně," pokračoval. "Musel jsem skousnout i nevěru a už to nechci nikdy zažít. Já nejsem ten, co podvádí."

(Ne, ty určitě ne.)

Políbil jsem ho. "Taky jsem odtušil, že celý večer čekáš na můj impuls," pošeptal mi do ucha.

"Čekám."

"Tak už nečekej."

Bylo to krásné, když naše těla společně splynula, když se naše údy proplétaly. Chvěl jsem se pod jeho dotyky a navzájem jsme se ochutnávaly. Nalehl na mně a dotýkal se mě tak, že jsem se za chvíli přisál svými ústy na jeho a poddal se náhle vlně slasti. Mocně jsem se vystříkal.

"To je dobré znamení," zašeptal Steve McQueen a znovu mě políbil. Sám se neudělal: "Promiň, ale soustředil jsem se teď na tebe."

Venku už svítalo, když jsme usínali a Steve si mě k sobě tisknul. "My dva jsme se museli potkat," řekl mi ještě. "Jsi úžasněj kluk."



Saturday, July 23


Vstávali jsme krátce před desátou hodinou. Uvařil jsem kávu a Steve nám naservíroval müssli s jogurtem. Díval se pak na ranní zprávy, zatímco já jsem se šel osprchovat.

"Pojďme si definovat náš vztah," řekl mi, když jsem vyšel z koupelny. "Takže chodíme spolu."

Krátce jsem na něj pohlédl a usmál jsem se. "Je ti fajn?" zeptal se mě pak.

"Jasně."

"Vypadáš zadumaně," řekl. "Přemýšlíš o něčem?"

"Vážně ne."

"Potřebuješ se ještě trochu dospat."

Asi. Nebo začal prosakovat flastr Chlapce?

No comments:

Post a Comment

Nyní máte možnost i komentovat - vtipně a věcně, samozřejmě.